وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

رئال

بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکو امشب قدرت خود را به رخ می کشند و یاران تیتو میتوانند با پیروزی در این بازی تکلیف لالیگا این فصل را در ابتدا لیگ مشخص کنند.



جدال تیتو ویلانووا با خوزه مورینیو انگیزه های زیادی را برای دو باشگاه به همراه دارد. بارسلونا  در هر ۶ دیدار آغازین خود در لالیگا به پیروزی رسیده و پیروزی در دیدار امشب رکورد جدید را برای آغاز رقابت ها در باشگاه بارسلونا به ثبت خواهد رسید. لالیگا به تازگی شروع شده است و پیروزی در این دیدار بسیار کلیدی خواهد بود. مصاف بلوگرانا و لوس مرنگوس اگر با پیروزی بارسلونا همراه باشد فاصله را به ۱۱ امتیاز خواهد رساند و این یعنی تمرکز کامل مورینیو بر روی چمپیونزلیگ خواهد بود. البته بازگشت مورینیو و جبران ۱۱ امتیاز نیز می تواند رکورد تاریخی برای باشگاه رئال مادرید باشد.

شک و تردید در ترکیب بارسلونا 

هشت یار ثابت تیتو عبارتند از، والدس، ماسچرانو، آلوز، بوسکتس، ژاوی، مسی، پدرو و الکسیس. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم تیتو به چه صورت پازل اش را می چیند. اگر پیکه به بازی نرسد( دقایقی پیش اعلام شد که نمی رسد) الکس سانگ و ماسچرانو در قلب خط دفاعی خواهند بود. معما در سمت چپ دفاعی جایی که آلبا و آدریانو حضور دارند نیز باقی خواهند ماند. در خط میانی نیز فابرگاس و اینستا حضور دارند که آندرس به تازگی از مصدومیت رهایی یافته و سسک نیز در تمام بازی های لالیگا این فصل حضور داشته است.

اوزل یا کاکا، معما رئال مادرید 


طبیعی است که مورینیو ترکیب سوپر کاپ را دوباره بچیند اما احتمال چیده شدن ترکیب سال گذشته این تیم که به پیروزی دو بر یک در نیوکمپ انجامید نیز وجود دارد. احتمال حضور فابیو کوئتراو به جای مارسلو و کایخون به جای دی ماریا نیز وجود دارد. دیگر معما مورینیو میان کاکا و اوزیل است. کاکا به تازگی به فرم خوبی رسیده است و اوزیل تجربه حضور در ال کلاسیکو های بیشتری دارد.




Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 1393
بازدید کل : 133097
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1